.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيد هادي حسيني در جلسه شورای اداری قائمشهر
مازندرانی ها بدهکارترین مردم به نظام بانکی کشور
شمال نيوز: سرانه بدهکاری هر مازندرانی به بانک ها سالی 5 میلیون تومان است و سالانه مردم مازندران حدود 3 هزار میلیارد تومان به بانک ها سود می پردازند.
مازندرانی ها بدهکارترین مردم به نظام بانکی کشور

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندرانی ها بدهکارترین مردم به نظام بانکی کشور هستند.

به گزارش شمال نیوز، هادی حسینی، عصر پنجشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر اظهار داشت: سرانه بدهکاری هر مازندرانی به بانک ها سالی 5 میلیون تومان است و سالانه مردم مازندران حدود 3 هزار میلیارد تومان به بانک ها سود می پردازند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به بودجه 140 هزار میلیارد تومانی کشور در حوزه جاری و عمرانی، اظهار داشت: از این مبلغ 110 هزار میلیارد تومان مختص امورات جاری و پرداخت حقوق هاست و فقط 30 هزار میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی است که این نسبت زیاد بین هزینه و سرمایه گذاری یکی از دلایلی است که چرخ اقتصادی کشور ما نمیچرخد و در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

وی مهمترین رکن توسعه را منابع انسانی نامید و خاطر نشان کرد: متأسفانه در چالش شدیدی در این حوزه هستیم و باید راحت به مردم بگوییم که اشتغال دولتی نداریم.

حسینی از همه دستگاه ها خواست تا با کمک به یکدیگر و استفاده از ظرفیت های موجود مشکلات را کاهش داده و با کمک به فرصت های سرمایه گذاری موجبات اشتعال زایی در جامعه را فراهم آورند.

وی تأکید کرد: اگر هر کس در حوزه خودش تلاش کرده و امورات را به درستی انجام دهد اشتغال ایجاد می کند.

به گزارش مهر، این نماینده مجلس با اشاره به وجود ظرفیت های خوب، در استان مازندران بیان کرد: طی یک طرح تحقیقاتی 20 کیلومتر کار پیمایشی در رودخانه تالار انجام شده که 200 تا 300 نقطه برای سرمایه گذاری شناخته شده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1393
مازندران در خشک سالی بی سابقه ای قرار دارد مردم باید به همدیگر مهربانی کنند و یک کم خدا را عبادت خالصانه کنند اگر کل بهار و تابستان باران نبارد مازندران به کویر بدل خواهد شد
هـــــــــــــــــــــــــــــادی 26 ارديبهشت 1393
مازندرانی بدبخت که بهش وام نمیدن آقای حسینی! شما که دوستان شفیقی دارید باید مطلع تر باشید!
بنام مازندرانی است و به کام خیلی هایی که با بهانه ی سرمایه گذاری در مازندران وام های میلیاردی میگیرند و برای تفریح و ... شان زمین های لب ساحل و بالای کوه و دل جنگل را صاحب می شوند.
البته ما نگران نیستیم چون نمایندگان ما در مجلس بیدارند و اجازه نمی دهند این روند ادامه یابد حتی برای افراد نزدیکشان.
داداشی 26 ارديبهشت 1393
جناب حسینی اشتغال دولتی ندارید چون دختر گرامیتان سازمان گردشگری استان شاغل شدند داماد تان در شرکت گاز سوادکوه شمالی مشغول به کار شدند نیروهای ستادی حضرتعالی رفتند تو ار گان های دولتی نمونه ان یک از نیرروهای ستادی شما با مدرک سیکل کارمند اداره ابو فاضلاب شهری سوادکوه شدند ووووووووووومدی محترم سایت شمال نیوز لطف بفرمایید این مطلب را بذارید تا جناب حسینی اینگونه با مردم سخن نگویند مردم شاید بیکاری فرزندانشان را تحمل کنند شاید گرانیها را تحمل کنند اما دروغ و عوام فریبی را هرگر هرگز
پاسخ ها به این نظر
علی 25 ارديبهشت 1393
جناب داداشی محترم آن دوران را آب برد که با اسمهای مجازی نوع خشم خود را با دروغگویی های کذب و بی اساس عنوان نمائید و تیری در تاریکی به نام تهمت که آفت اخـلاقی و اجتماعی وسلاح برنده ای است كه دشمنان حق و تجاوزگران به حریم انسانیت در طول تاریخ به خالصانه ترین افراد میزنند را شما تکرار میکنید.
1- باید به عرض برسانم دختری که فرمودید دارای معدل الف از دانشگاه تهران می باشد که 9 سال پیش مشغول به کار گردید.
2- داماد ایشان که فرمودید در گازرسانی کوچکترین شهر استان مشغول به خدمت می باشد و باید جهت اطلاع عرض نمایم که او نیز عضو انجمن مخترعین کشور و عضو بنیاد ملی نخبگان و از نخبگان این مرز و بوم است و ایشان هم قبل از ازدواجشان یعنی 8سال پیش مشغول گردید.
اینها تنها بخشی از اطلاعات بنده از خانواده ایشان بود و جای تاسف دارد برایتان.
دبیر ساداتی 25 ارديبهشت 1393
وَ مَنْ یَکْسِبْ خَطیئَةً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَریئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتانًا وَ إِثْمًا مُبینًا»

«و کسی که خطا یا گناهی مرتکب شود، سپس بی گناهی را متهم سازد، بار بهتان و گناهِ آشکاری بر دوش گرفته است.
مفید رسولی 26 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف داره این بی اخلاقی ها. باز اگه تو یه جمعی بشینیم صحبتهای گنده گنده میکنیم که خیلی روشن فکریم.
نا شناس 25 ارديبهشت 1393
وقت جهت یاد اوری جناب نماینده محترم آقای حسینی وفقط یک ادرس کوچولو به ایشون میدم در خصوص جذب نیرو در شرکت چوب وکاغذ مازندران خط کشیدن اسم آقای عباسی و نوشتن اسم اقای عمادی از دوستان ستادیش واالسلام
نا شناس 25 ارديبهشت 1393
سبزی پلو با ماهیچه سریال پایتخت خوب بود؟
از ان روز هم برامون تعریف کن

قائمشهر فقط علیپور
دبیر ساداتی 25 ارديبهشت 1393
«إِنَّ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ الْغافِلاتِ الْمُؤْمِناتِ لُعِنُوا فِی الدُّنْیا وَ اْلآخِرَةِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظیمٌ»؛
« کسانی که زنان پاکدامن و بی ‏خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم می ‏سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی برای آنهاست.
امیز 26 ارديبهشت 1393
اقای حسینی افاضه نفرمودند که چند درصد از 110 میلیارد تومان به جیب افراد چند شغله ای...می رود
نا شناس 26 ارديبهشت 1393
درود بر سید هادی حسینی که همیشه بینشش و رفتارش با مشکلات جامعه بسیار شفاف و باز است.
جوانان زیرآب 26 ارديبهشت 1393
سید هادی جان برایمان عزیزی و دوستت داریم.
نا شناس 26 ارديبهشت 1393
سلام آقای داداشی بزرگوارمن ازدوستان نزدیک دخترآقای حسینی هستم دختری که شماحرفش وزدیدشاگرداول دانشگاه بودندکه دانشگاه تهران ازشون دعوت کردن برای ادامه تحصیل امااین خانم قبل ازنماینده شدن پدرشون مشغول به کارشدن وتاامروزقراردادی هستن دامادشون هم 8سال پیش رفتن اداره گاز وعضوبنیادملی نخبگان هستندامامتاسفانه ایشون هم باتوجه به فرمایشات رهبری عزیزمبنی براستخدام نخبگان قراردادی هستن باماهی 700تومان.بنده باتحقیف حرف زدم نه ازروی دشمنی چون اون دنیایی هم هست
5698 26 ارديبهشت 1393
بنیاد نخبگان؟ دانشگاه تهران؟ چه چیزا که ادم نمی بینه و نمیشنوه
5698 26 ارديبهشت 1393
بصریت یعنی : شمر بن ذی الجوشن که دستور بریدن سر پسر فاطمه را داد جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت..آه از مسولین بی بصریت
سید شیرگاهی 27 ارديبهشت 1393
سید هادی حسینی مدیر توانمندی است بنده خدا دامادش حاج مهدی ...جوان بسیار خوبی است که دوره آقای ابراهیم زاده مشغول شد وقتی مجرد بود .
نا شناس 27 ارديبهشت 1393
قبل از نماینده شدن داماد و دختر شون رو بردند سرکار بعد از نماینده شدن چقدر رو برده خدا داند
نا شناس 27 ارديبهشت 1393
کار فقط کار برای بچه های مسئولین است چون شب وروز زحمت زیادی می کشند و همراه آنها روشن هست باید فزرندآنها سرکار باشند
نا شناس 26 ارديبهشت 1393
با سلام خدمت همه بزرگواران
مگر آقاي حسيني نماينده قائمشهر، سوادكوه و جويباره؟ بعيد مي دونم. فك كنم نماينده ساري، بابل يا جاهاي ديگه باشه !. چون اين آقا از نيروهاي حوزه خودش بخاطر اينكه دور بعد ممكنه ممكنه ... كانديد بشن مي ترسه و براي گرفتن پست هاي مديريتي استان مخالفت مي كنه!!! بنابراين ايشان را بايد نماينده غير اين شهرها دونست و مردم هم اينو مي فهمند. اگه خواستيد در اين زمينه نمونه هاي زيادي هست.
مازیار 29 ارديبهشت 1393
چشم مسئولان استان روشن!
بخاطر همین است که برای 50 هزار تومان آدم می کشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.